UWAGA:
1. Do ZAWIADOMIENIA O ZAKOŃCZENIU BUDOWY / WNIOSKU O WYDANIU POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE OBIEKTU (do druku PB-16, PB16a, PB-17, PB-17a) należy dołączyć dodatkowo załącznik nr 2 - Załącznik nr 2.doc
- Zawiadomienie o zakończeniu budowy - PB-16.doc
- Zawiadomienie o zakończeniu budowy - PB-16.pdf
- Zawiadomienie o zakończeniu budowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego - PB-16a.doc
- Zawiadomienie o zakończeniu budowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego - PB-16a.pdf
- Wniosek o pozwolenie na użytkowanie - PB-17.doc
- Wniosek o pozwolenie na użytkowanie - PB-17.pdf
- Wniosek o pozwolenie na użytkowanie przed wykonaniem wszystkch robót - PB-17a.doc
- Wniosek o pozwolenie na użytkowanie przed wykonaniem wszystkich robót - PB-17a.pdf
- Informacja wskazująca kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego.doc
- Informacja wskazująca kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego.pdf
- Oświadczenie o prawie dysponowania na cele budowlane.doc
- Oświadczenie o prawie dysponowania na cele budowlane.pdf